sonsuzmasalim babamızdan ayrı kaldık uzun bi süre de ayrı kalıcaz sanırım . Eşimin işinden dolayı van saray da yaşıyoruz hem virüs şüphesi hemde depremler dur durak bilmiyo vanda. eşimde doğuma kadar ailenin yanında kal dedi oysa ki 10 günlük gezmeye gelmiştim ama kaldım gidemiyorum napıcaz bilmiyorum