sonsuzmasalim oozlem düşük tehlikesi olunca insan tabi daha çok tereddütte kalıyor. İnşallah hemencik geçer ve sağlıkla kucağına alırsın🥰
sonsuzmasalim Smyy06 Bazı doktorlar emin olmadan söylemek istemiyorlar🤭 umarım bir dahaki kontrolünde söyler😍
sonsuzmasalim Aysenurr1 aynen baya balon gibiydim🤭 bu hamileliğime 70kg ile başladım sonra kusmaya falan başlayınca kilo verdim. Şuan kaç kiloyum bilmiyorum ama ilk gebeliğimde çok yatıyordum hareket yoktu😏 bu gebeliğimde oğlum sağolsun sürekli hareket içindeyim🥳
Aysenurr1 sonsuzmasalim illaki bebek olunca hareket halindesinizdir😊 sağlıkla doğsun inş bebişiniz alınan kilo elbette geri gider ya ben vermek istemiyorum az dursun istiyorum zayıfım çünkü 44 ile hamile kaldım 5 6 kg falan aldım sanırım şimdiden sonrasını düşünemiyorum 😄
Bbssrraa sonsuzmasalim haziranda 2 yaşı biticek kızımın ve ikiz ablası olucak 🥰 biri erkek dendi ama digeri inatla göstermiyor 🤭🧐
[silindi] sonsuzmasalim bizde bu gece 17 haftalık olucaz. 12. Hafta kontorlümüzde oğluşumuz bizi hiç merak ettirmeden gösterdi😇💙 bu aralar biraz moralimiz bozuk ama oğlumun hareketlerini hissetmeye başladım o biraz moral oluyo şükür 😇
sonsuzmasalim [silindi] bende ilk gebeliğimde 17 haftalıkken hissetmeye başlamıştım🥰 moralin neden bozuk?
sonsuzmasalim Anesmasal maşallah 🥰 benim de ilk kızım olsaydı ismi Masal olacaktı. Oğlan olunca Sarp koyduk ismini. Şimdi eğer kız olursa da Mira ismini düşünüyoruz 😅
sonsuzmasalim Yaseminozel benimde içime hep erkek doğuyor hayırlısı olsun inşallah🥰 ilk iki çocuklarında mı erkek?🙂
Yaseminozel sonsuzmasalim evet canım ikiside erkek 🤗evin tek kraliçe ve prensesi ünvanımı kimseye kaptırmıycam bu gidişle🤣
Aysenurr1 sonsuzmasalim aynen öyle şimdi ağırlaşıyorum ve vermek istemiyorum alamıyordum önceden kilo😅