Ben 5-6-7.haftalarda midem boşken felaket bulanıyordu diye 2 saatte bi ağzıma bişeyler atıyordum özellikle ağzımda metalik tat olduğu için gece ekmek zeytin yiyordum öyle azalıyordu 8.haftada kontrole gittiğimde 1 kilo almıştım şimdi 11+4 olduk artık bulantılar metalik tatlar gittiği için gece de yemiyorum akşam 7 dem sonra yemediğim için 1 kiloda kaldık inş pek fazla almayız bebişlerimiz alır inş 🤗zayıflar yesin keyfine baksınlar tabi 🤣