Mrymylmz yok canım karından beta 5 bini geçince görünüyormuş burda okuduğum kadarıyla. Betam dün 3,893 çıkmıştı yarın 5 bini geçmiş olması lazım. Olmadı görüneyim diyorum doktora kese var ama bebeği göremedim hâlâ merak ediyorum haliyle. Döllenmeye göre 5+4 üm haftaya kalp atışı duyulur heralde yarın gidersem sorarım 😊