Yakamoz__gul ben bu ihtimallerin farkındayım her bebek farklıdır evet istediğimiz gibi olmayabilir. ama en azından sütüm artmadan emmeyi öğrenmeden ağladığında ağzına hemen emzik koymayacağımdan, meme emmeyi kolay öğrenemezse veya reddederse ben elimden geleni yapmış olacağım ve sorunların kaynağı olmayacağım. emzik emen bebeğin emme doyumunu emzikte yaşadığı için memeyi istemeyebileceği de yazıyor ayrıca. hemencecik emzik verirken bunları göze alır mısınız mesela?