Gizembayb Artan kan hacminizle de ilgisi olabilir, hamileler genelde sıcaklar. Ev de sıcaksa etkiyi artırır. Ben de hep ayaklarım açıkta uyuyorum, hatta suyla serinletiyorum. Şeker problemim yok, yükleme de yaptırmıştım, içim rahat. Siz de bakılmadıysa bir kontrol ettirin mutlaka.