Badecan bu haftaya gelmişsiniz, üstelik ramazan değil, nafile oruç tutacaksınız bence hiç gerek yok. Onun yerine tesbih çekerek, namaz kılarak, kuran okuyarak geçirebilirsiniz. Evet eskiden kadınlar 30 gün boyunca tutuyorduk bişey olmuyo diyolar ama olsa da haberleri olmuyordu . Annem ,teyzem hiç ultrasona gitmemiş. Ablam bile bi ortada, bi sonunda gittim diyo. Yani su azalmismi , gelişim geriliği varmı haberleri bile yok. Çok sert bi dille eleştirmek hakkımız değil tabi ama madem buraya yazdınız, herkezin fikrine saygı duymak zorundasınız. Ben olsam kesinlikle tutmazdım, bişey olursa vicdan azabından kahrolurdum çünkü. Illa da olacak diye bişey yok o ayrı ama ihtimaller dahilinde .