Zeroart elbette aklın yolu birdir ama insanlara sert çıkışarak, anne adayı koca kadını azarlayarak küçük görmek aydın olmak değildir benim nezdimde! Aydın olmak demek öğrenimi, bilgisi, görgüsü olmak demektir.(Sizin görgüsüz veya bilgisiz olduğunuzu iddia etmiyorum yanlış anlamayın.) Fakat aydın olmak için başka özelliklerinde olması gerektiğini düşünüyorum. Mesela insanları aşağılayarak konuşmak aydın olmaktan çok uzak bir davranış. Görüşünüzü kimseyi kırmadan paylaşabilirsiniz... İyi akşamlar.