Sibellllo zaten akşamlarıni yatarken koyuyorum canım yarım saat uzanınca belim ağrıyor yatamıyorum zaten son 5 hafta kalınca uyku düzenim dahada zorluyor yarım saat anca doktoruma sordum 20 dakka yeterli dedi bakalım 15 gün kullanıcam inşallah düzenli kullanırım unutmam çok unutkanım şu sıralar 🤦🏻♀️