Benim bebeğimde de maalesef 3 hafta gerilik var. 36+1 de 2029 gramdı. Kan akışının azlığını doktorum 21. haftada gördü önlem için aspirin başlatı ama maalesef 31. haftaya gelince gerilik görülmeye başladı. Şuan sıkı takipteyiz. Kalp atışları, suyu azalır, kilosu artmazsa alınacak benim ki de. İnşallah hepimiz zamanında sağlıklı bir şekilde alırız yavrularımızı kucağımıza. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻