Benim 1 hafta kala kahverengi lekelenmem oldu çok şüphelendim doktora gittim muayne etti birşey yoktu normal gördü olabilir arada öyle dedi.Hamilelik testi istedim daha erken dedi.Ama ben kesinlikle birşeyler olduğunu biliyordum.Ertesi gün evde test yaptım çıktı.Erken davranmayın bence.Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah.