Busrademiir Merhaba yerleşme kanaması yaşayan arkadaşlar var mı? Olan varsa reglden kaç gün önce yaşadınız?
cimennbayann Busrademiir ben yaşadım 24 haziranda adet oldum 24 temmuzda olmam lazımdı birkaç gün geçmişti 24 temmuzu hafif pembe kan damlacıkları gelmişti
BuseSanamer Benim son adet tarihim 13 şubattı 15 martta kanamam oldu ama damla damla oldu bikez sadece canım dahada gelmedi doktora sordugumda korkulucak bişey yok dedi maksimum bikrc gün gelebilirmiş ama agrında cok olursa eger kanamayla doktora kesin git
Busrademiir Ayse19 BuseSanamer Regl ağrısı gibi bir durum yaşadınız mı acaba? Bu arada hamile değilim 😄
BarBeyzazer Damlaveannesi çoğu kadında olmaz zaten üstüne görme olarakta adlandırılır yüzde 25 oranında görülür olması da olamamasıda gayet normal
selen8sefam Adetimin 5.günü baya koyu kahverengi geldi 2 günde çok açık pembe geldi toplam 3 gün sürdü
DnHazrlklar Bende de oldu canım adetimi beklediğim günden 3 gün önce kahverengi akıntım oldu ara ara 2 gün sürdü sonra kesildi
Ayse19 Benim son adetim 21 şubattı 19 martta hafif pembe lekeler geldi sonra kahverengiye dönüştü 21 mart adet günümdü ama o lekeler 6gün devam etti acaba benim de yerleşme kanaması olabilir mi 🤔
Busrademiir Ayse19 6 gün regl süresi, yerleşme kanaması 1, 2 , 3 gün sürer ya da az damla şekilnde görünürmüş renk olarak da açık pembe ve köyü kahverengi diye biliyorum ama kişiden kişeye de değişir galiba 😏
Ayse19 Busrademiir evet bende öyle biliyorum uzun sürdüğü için de emin olamıyorum benim de pembe ve koyu kahverengi silik damlalar hali de oldu endişeleniyorum hiç ihtimal yok mu sizce yarın tekrar test yapıcam emin olmak için
DnHazrlklar Busrademiir evet karnım ağrıyordu adet oldum sandım sonra devamı olmayınca test yaptım pozitif çıktı inşaAllah Allah size de kısmet eder ☺
Busrademiir Ayse19 Ben bunu bilemem ama, regl kanaması kırmızı rengi ve pıthılaşma şeklinde gelir ama yerleşme kanaması açık pembe renginde gelir günü 1 2 3 gün sürer ama regl kanaması 7 ile daha fazla süren bayanlar var peki hiç test yaptın mı?
Bebisimyolda Ayse19 Ness61 bunun yerine direk bulantini kesicek hap alsana ne kusarsin ne de basin agrir bak bu bulanti ilaci super benim 3 ayimi bu ilac kurtarti tavsiye ederim prilamder dr diye hap gece yatmadan once 2 tane ertesi gun bulantisiz geciriyosun
Ayse19 Busrademiir evet lekelenmemin 4. Günü test yaptım normal çıktı tekrar yapmak istiyorum emin olmak için
KubraKilinc Bende yaşadım beş haftalıkken bir avuç geldi ben korktum düşük yapıyorum yine (bir düşüğüm var) ama yerleşme kanamasıymış o gün bugündür hep yatıyorum kendimi hiç yormuyorum. Progestan iğnesinden de vuruldum