Yaren2019 o felaket tellalligindan degil aslinda bu haftalarda normal olsada ilk gordugunuzde mutlaka suyunuzmu yoksa akintimi bi baktrip netlestrmek sart o sebepten bana da oldu aynisi esofmanima kadar islandim ben msj bile atmadan gittim muayene etti su olmadigi anlasilinca icimz rahat etti hatta ikinciye ayni seyi tekrar yasadim o zmn baska sebepten acile gttgmde yasamstm orda da ettilr bu ihtimal hep oldugu icn goz onunde bulunduryolar mutlaka ins sizinkide akinti coklugudr sadece