Buket1990 Sahirenur çevreyi takmayın bence ben 5 haftalık hamile iken ve 11. Haftamda alttan muayene yaptırdım yurtdışındaydım bende çok korktum ve korkutuldum ama y.dışında normal sayılan bir muayene burada nadir yapılıyormuş o yüzden korkma hissetmiyorsun zaten rahat ol bence
Nasippp Sahirenur benim de son adet tarihim 28 Aralık ama ben bir ilaç kullanıyorum ondan sebep gecikti ama daraldım artık gelmesini istiyorum yani bizim toplamda 2 ay oldu adet olmamışız. Ki hemen alttan bakmaz doktor git muayene ol canım
Ygmr_kyl Sahirenur fazla kafaya takınca da adet gecikmesi oluyor, oluruna birakmak lazım benim de kaç ay adetim gecikti hamileyim diye heveslendim ama olmamıştı, saldım artk olursa olur dediğim ay hamile kaldım :D
duygusm Sahirenur Adetleriniz düzensizse yumurtlama tam gerçekleşmiyor olabilir. Bunu ancak doktor tespit eder, sebebi baştan bilmekte fayda var. Yoksa boş yere bekleyip kendinizi üzersiniz. Bunların tedavisi çaresi var çok şükür. Gayret bizden derman Allah’tan.
[silindi] Sahirenur kesinlikle gitmelisiniz doktora gecen sene bi ara bir bucuk ay olmadim gittim adet söktürücü verdi hap onu kullandim oldum ihmal etmeyin gidin evlenmeden oncede bi kere olmadim gittim yine prolaktinim yukselmisti baya iki sene onla ugrasmiştim