Sahirenur Kızlar merhaba , 1 ayı geçkin adet olmuyorum, bu surecte çok idrar testi yaptım negatif çıktı, geçen hafta kan tahlili yaptırdım sonuç 0,200 hastalanacagim zamanı beklemekten başka bişey yapamıyorum şuan :( bi fikri , tecrübesi olan var mı..
Beyzasahin Sahirenur bende 3 ay adet olmamıştım adet olmadan yumurtlamaya giremezsin canım bana söktürücü verdi ardından hamile kaldım git söyle söktürücü verir
Birtatlianne Sahirenur doktora gitmeden sorunu öğrenemezsin.Sorunu bilmiyorsan da tedavi olamazsın canım. Bende alttan muayeneden çok korkuyordum kaç defa oldum şimdiye kadar kendini rahat bırakınca hiçbirşey olmuyor.
Sahirenur Sumeyra97 alttan kontrolden çok korktu gözüm çevreden duyduklarımdan doktora gittiğimde direk alttan bakar mı diye tedirginim :(
burcu2600 Sahirenur korkulacak hic bir yani yokki nefen gozun korktu cnm acimiyor bisey hissetmiyorsun bile
Sumeyra97 Sahirenur korkulacak bir şeyi yok korkma git sıkıntıyı bir öğren 1 ay çok uzun bi süre yanii . Bide evde bitki şeylerinden yapma doktorun bir sey demeden
Saadet43 İlk önce doktor kontrolünden geçmelisin yoksa ne olduğunu bilmeden yanlış birşey olabilir muayene içinde kendini kasmaman ve korkuyorum diyerek kendini strese sokmamam lazım umarım doktora gidersin
Blossom Belki kist var belki hormonlarınızda sıkıntı var. Doktora gitmeden bilemezsiniz. Hele çocuk istiyorsanız zaten gitmeniz şart. Vajinal ultrason da öyle çok korkulacak bir şey değil. İlişkide bir sorun yaşamıyorsanız onda da yaşamazsınız.
Sahirenur Ozgee11 en son Aralık 26 adet tarihim canım Hll3840mhmt evet onu duydum hamilelik var yok diye hastalanıp, bitmeden yapmak istemedim canım
Nasippp Sahirenur benim de son adet tarihim 28 Aralık ama ben bir ilaç kullanıyorum ondan sebep gecikti ama daraldım artık gelmesini istiyorum yani bizim toplamda 2 ay oldu adet olmamışız. Ki hemen alttan bakmaz doktor git muayene ol canım
elif00000 Vajinal muayene korkulacak birşey değil canim çok kısa sürüyor zaten jel sürüp bakıyorlar .bi doktora görün mutlaka
Blossom Arkadaşlar kafanıza göre soğan kürü deyip duruyorsunuz ama herkese iyi gelmiyor. Kimisinin hormonlarını alt üst ediyor.