Elif1ekim Bebegimibeklerken__ ya bak böyle şeylere alınıp üzülme son adet tarihinden itibaren 6 ile 9 hafta arası kese görülüyor geç döllenme olabilir çünkü son adet tarihi dediğimiz zaman 1 hafta hamile sayılıyordu ama biz o zaman adetiz zaten y ani stres yapma bekle kendini zorlama şöyle 5 6 hafta geçsin bir git görmezsen üzülme birkaç hafta sonra gene git ben kalbini 8 artı 4 de duydum keseyi gördüler 5 haftalıkken ama dış gebelik olabilir beklicez dediler bende bir ay kadar bekledim gittim
Pcoslubiranne Elif1ekim 5 haftalikken keseyi gördüysen nasil dis gebelik olabilir dediler ki boş gebelik demiş olabilirler mi? 5 haftalik görülmesi normal zaten kesenin niye korkuttular sizi böyle?
Merveeatakan Bebegimibeklerken__ canim benimde silik cikmsti kanda 300 lerdeydi 4 haftalik ti seninki dha yeni oluşmuş bence allah saglikli gebellik versin insallah
ozdenarda Bebegimibeklerken__ ayni benm gibisiniz🤗bende adetm bir gun gectikten sonra test yaptim silik ckti hastaneye gttigimde 69 cikmsti bebis cok kucuk oldugu icin bi sure kesemiz gozukmedi kan alarak buyume takip edildi suan 26 haftalik hamileyim 🤗🤗
Elif1ekim Pcoslubiranne boş gebelik yazacaktım canım yani kaşbi duyana ladar seni gebe kabul etmiyprılar
Pcoslubiranne Bebegimibeklerken__ geç döllenme olmuş belli.Kan değerinin 2 günde bir 2 katı artması önemli.Bebek zaten o arayı kapatır büyüdükçe.Sen yine de son adet tarihinin ilk gününü unutma.
Yunusm123 Bebegimibeklerken__ son adet tarihiniz benimle aynı ben şuan 5+3 haftalık hamileyim fakat sizinki geç döllenme olmuş sanırım o yüzden ancak kalp atışı ve keseden sonra kaç haftalık olduğu hakkında kesin bilgiye ulaşabilirsiniz
ozdenarda Bebegimibeklerken__ icin rahat olsn canm cok kucuk oldugu icin doktorlarn ilk soledigi sey bu oluyor sanirm mesleklerinden dolayi arrk biraz gaddar olmuslar ayniisni bende yasadim once bos gebelik snra dis gebelik olabilr dediler sen icini ferah tut Rabbimin izniyle hersey cok guzel olur 🤗🤗🤗
Bebegimibeklerken__ ozdenarda benimki bişey söylemedi ama kesesini görmedi rahme yerleşmemiş henüz dedi özellikle sordum hamile değil miyim diye hamilelik var kanda çıkmış ama kese henüz yok dedi. 7 nisana gün verdi kalp atışı için umarım herşey yolunda gider 😢 allah razı olsun sizden bu arada
GlahBilgiliPelit Bebegimibeklerken__ adet tarihinden hesaplanıyor cnm son adet tarihinden itibaren bugune kdr hafta hesabı yap. Ancak bu herzaman ultrasonda ki büyüklükle uyuşmayabiliyor seni korkutmasın. Benim mesela ultrasonda cıkan 1 hafta geriydi ilk zamanlar. Sonra düzeliyor korkma 🙂😉
Bebegimibeklerken__ GlahBilgiliPelit aynen doğru söylüyorsunuz geçen cuma gittiğimde kese görülmedi tahminlerime göre 3 haftalık falandı. Adetime göre şu an da 5 haftalık gözüküyor ama sanırım 4 haftalık kafamda yani 😂 karışık oldu ama anlatabilmişimdir umarım ☺
DamlaatanPardn Bebegimibeklerken__ son adet tarihinden bugüne kaç hafta geçtiyse bebik okadar. Doktorda bu şekilde hesaplıyor, yani kesinlikle şugün oluşmuş şukadarlık diye %100 oran olamıyor. Örn: son adet tarihi 24 ocak= 28 mart 9hafta gibi
Pinossh Selam, son adet tarihim 3 mart, 2 gun once kan testi yaptirdim. 57 cikti bugun tekrar yaptircam. Kan degeri kaca cikinca kese olusur yada kalp atisi duyulur