Kızlar geçtiğimiz cuma test yaptım ikinci çizgi biraz silik çıktı kan testi vermeye gittim. Test sonucu değerim 69 çıktı. Doktor gebelik var ama kese oluşmamış dedi. 7 nisana gün verdi kalp atışını dinlemek için. Ne kadarlık hamileyim bilmiyorum ya 😢 çok tedirginim ı yüzden