Minelimmm öncelikle hakkında fikir sahibi olduğumuz konularda da olmadığımız konularda da kaba ve kırıcı şekilde eleştiri yapmayın, empati yeteneğiniz gelişmemiş olabilir anlayabiliyoruz. Ben hamile kalmadan önce cayır cayır içiyordum, öğrendikten 1-2 hafta içinde bıraktım. Bıraktığıma memnunum zaten bi gün bırakmak istiyordum büyük motivasyon oldu benim için, ama bırakabildiğime şükrediyorum çünkü bu bir bağımlılık. O bir iki haftanın bir kısmı günde 3e düşürdüm sonra ikiye bire günde 7 nefese derken 2 nefes sonra dedim oluyor atla deve değil sonra gene içersin bütün firmalar üretiyor heryer sigara korkma dedim kendimi korkutmadım bırakabildim çok şükür, evde içiyorduk evde kimse içmemeye başladı eşim bana destek olmak için hala işten geldikten sonra bazı günler balkonda, dayanabilirse hiç içmiyor velhasıl kelam olayın mantığını zaten biliyorsunuz o yüzden kendinizi kandırmayı deneyin nasıl ikna olacağınızı bi tek siz biliyorsunuz.