2 dusugum vardı. Biri 16 haftalik biri 6 haftalik gelismeyen gebelikti.
Ilkinde ictim o hatayi yaptım.
Ama iki de icmedim. Üstelik gunde bir paket iciyordum.
Simdi 18 haftalik kizima hamileyim ilk kontorlde sigara iciyor musun dedi doktorum evet dedim birakiyorsun dedi o demeden ben 5 haftalikken icemedim tiksindim.
Iki haftadir da resmen aseriyorum ama icmiyorum. Icmemen en iyisi. Miden bulanir basin döner tiksinme anin olur illaki bebeginden daha degerli degil inan bana. Bende dk da bir yakan biriydim..