Kızlar sirkeyi pamuğa döküp mü kullanıyorsunuz?
Bu arada 7. Haftada çıktı, toz ilaç kullandım. Bi ay sonra lökosit 22 çıktı ama ikaç vermedi ☹️ Bir belirtim de yok aslında ama çocukluktan beri olurum belli aralıklarla.
şimdi çamaşırlarımı en yüksek ısıda buharla ütülüyorum aklınızda olsun. Annem hep öyle bakardı bana.