Akdenizbebisi Ben günün hiçbir bölümünde susamıyorum ama içmek için kendini çok zorluyorum bol tüketmem gerek diye. Bende anneme çekmişim bu enfeksiyon konusunda 😱 ben kendimi bildim bileli hep enfeksiyona yakalanıyorum sonra antibiyotik kullanıyorum geçiyor sonra yine aynı şeyler maalesef 😪 bir keresinde enfeksiyon olduğunu anlayamadım ama idrarımı yapamıyodum, var yani ama çıkmıyor kendimi ne kadar zorlasam da, 2 gün yapamadım sonra doktora gittim bi tahlil verdim acilde, bir baktık ki aşırı enfeksiyon var idrar yollarında, ay en kötü enfeksiyonum oydu şimdiye kadar ilaç kullandım 10 gün boyunca 2 tane, öyle geçti neyseki şuankiler biraz daha hafif kalıyor o enfeksiyonumun yanında ☹