0623-okay elifnurdeniz ohh maşallah benim oğlan yine iyiymiş o zaman dönmüs mü canım bana döndüğünü söylemişti doktor kafası şuan tam sağ kasigimin oralarda
Kerem-inannesi 0623-okay gelişimi gayet güzel dedi bende bilmediğim icin az geldi bana sanki normal mi deyince az degil hatta ortalamanın bi tık üstünde kilosu ama bi sıkıntısı yok dedi
Kerem-inannesi 0623-okay öyle valla hastaneye gitmesek akıl surekli iyi mi diye onlarda kalıyor gitsek bu defa da acaba normal diye mi düşünüyoruz analık bu yani napalim 🤗🥰🌸
SnmTt 0623-okay evet evet çok normal sıkıntı yok maşallah😌 ben bi kaç kitaptan takip ediyorum kilosunu 🙂
Zhrnz 0623-okay bizde 32 de 1800 gr 40 cm di dr gayet iyi.doguma kadar 3 u bulur dedi benim bebisker genelde 2900 doguyo bakalim bu.nsl.olcak 🤗
Tilbedere 0623-okay evet bende sürekli izliyorum okuyorum ama bir türlü gözümde canlandırmıyorum nasıl olacağını😄