Gizemnaz_ canım benim göğsümde kistler var ve adet dönemi yaklaşınca çok ağrı yapıyorlardı doktora gittim bana bu ilacı yazdı ağını hafifletir diye 1 ay sonra hamile kaldım doktor sen bu ilacı neden kullandın dedim böle böle normalde bu ilacı hamile kalmak için kullanan ve çoğunlukla doktorların annelik hormonlarını düzenlemesi için verdiği bir ilaç mış bende amh düşüklüğü vardı ondan olmuyordu demekki faydası varmış özünü araştırdım hayıt ilacı okarakta geçiyormuş ve faydasını gören çok insan olmuş bende öğrendiğimde şaşırdım denemelisin %100 bitkisel bir ilaç