Glifor kullandımm oğlumda istedim gebe kalamadım doktora gittim yumurtaların yok dedi pko tanısı koydu 3 ay dene olmazsa gel tedaviye başlayacaz ki zaten olmazda dedi eve geldim pko araştırması yaparken gözüm glifor kullanan gebe kalan habere takıldı kadınlar kulübünde baya yorum yapan var falan glifor aldım kullandım o ay oğluma gebe kaldım çok şükür oğlum 8 aylıkken şeker krizlerimden ve insülin direncimden dolayı tekrar başladım glifora ve istemediğim düşünmediğim bi anda tekrar hamile kaldığımı öğrendim bi araştırın isterseniz😊