Deletedmom127 valla arada uzun olmadıkça yatabilirsin o kadar da sakıncalı bir durum değil bu bebeği ve seni çok çok etkilemesi için saatlerce yatman lazım o şekilde birde bebeğin kilosuna da bağlı bir durum 30 haftada daha çok ağır bir kiloya sahip değil aşırı yük bindirmez damarlarına ayrıca 37 haftalığım son 2 haftadır her hafta nstye bağlanıyorum yaklaşık 20 dk sürüyor ve o sürede hep sırt üstü yatırıyorlar böyle kısa sürede ciddi sıkıntı yaratacak olsa orda da yatırmazlar