Eliisss Nurunilkmucizesi bende trabzonda düşünüyorum sar hastanesi icin cok iyi seyler duymadim sikayet ediyorlar o yuzden trabzondaki medikal hastanesine gitmeyi planlıyorum mesafe skinti olur mu dogum esnasinda gitmem
Nurunilkmucizesi Eliisss ben trabzonluyum ve ardesende oturuyorum. İnanın yanı rize merkezden yarim saat daha uzagim Allah öyle bir durumda birakmasin ben 1 saate gidersiniz bir sıkıntı olmaz. Medicalde naci bey hasan tahsim takip olduklarim
Mrsakar Busraasafekinci İki-üç parça bişey aldım , yazlıklar yeni yeni gelmeye başlamış bizde Nisan ayının ilk haftası gideceğiz alışverişe 🥰
Tucem Yeni doğan bebekler genelde normal bir ısıda olmuyorlar.normalden daha hızlı usuyorlar.bu yüzden ince keten,pamuklu,muslin gibi uzun kollu ürünleri tercih etmenizi öneririm.ozellikle ayakları ve kafaları ilk zaman çok hızlı usuyo
Dilan3eymenn Busraasafekinci benim ilk oğlundan kalma güzel temiz zibinlsrı var kaldırdım 3 sene önce şimdi yine 2.oğlum olcak 😍🤗😇😘giyecek abisinin kilrrini yepyeni valla sadece muslin örtü ve emzik alcam daha bilinçli tecrübeliyim artık 😊ve aynı gün doğum tarihi verildi diğer oğlum da ikizler buda ikizler olcak inş 😍
Rumis Benim de Haziran 14 gözüküyor doğum.Memlekete gidicem haftaya orada alışveriş yapicam inşallah.Cok almiyim diyorum ama nasıl olacak bakalım 😛😂
ikiprensannesiiii Benim haziran sonu olacak ve mersindeyim en sıcak bölgelerden.. bir-kac tane uzun kollu alt ust takim aldım ama çoğunluk kısa kol zibin aldım yeni dünyaya vücutları uyum saglayana kadar bir iki hafta uzun giydiririm sonra hopp zibinlar ve kisa tulumlar 😊
ikiprensannesiiii Bu arada 5 tane yenidoğan zıbın aldım 5 tanede 3 aylık aldım 3 tane yenidoğan takım aldim 2-3tane yeleği var 2 tane Gezmelik tulum aldım.. Benim 3 yaşında erkek kardeşim var onun minik sortlari falan da var baska almayı düşünmüyorum kışa kadar..
Sinem34 [Teyzoslar bızde 23+2 yiz daha once erken doğumum var oyüzden piremsesime tek bır corap bile almadım riskli gebelığım oldugu ıcın alısverıs ıcın 30 haftayı doldurmayı beklıyoruz inşallah ama teyzemız sımdıden bizim için alışverişe baslamıs bile :)