Busrat_ bende aşağıda hissediyorum yeni yenş yukarı doğru hissediyorum ama yine göbek deliği altında. 😊 Herhangi bir şikayetin yoksa normaldir bence, benm çok fazla kasılmalar oluyordu. Ağlatacak derecedeydi o zaman bebek aşağı inmişti, tedavi oldum şuan çok şükür biraz daha yukarıda