Fdle Emine7 varım canım buraya çok fazla girmiyorum artık çok şükür bebeğim de bende iyiyiz 1 aylık oldu bebişim :)
Emine7 Fdle değişik bi duygu ya kardeşimi ben büyütmüşüm ama o zaman tüm sorumluluk bende değildi tabi bilemedim 😅 şimdi tüm sorumluluk bende uykusuzluk birinci sırada geliyo tabi. Senin nasıl gidiyor 😊