Fdle Feyzakaan iş yeriniz sgk ile mahsuplaşma yaptı ise her ay maaş yatar gibi yatıyor toplu değil de yine aylık alıyorsunuz muhasebecinizle bi görüşün isterseniz
Dibeee Feyzakaan bana muhasebeci 36de ayrıl dedi dogum iznine o sekile ayrılırsem 7 bucuk falan alabiliyomusum Ay ayda bölük bölük yatıyor
Liya_ Mugesen2303 sizin günlük ücretiniz 98,10 tl 112 gün toplamı yani alacağınız net rakam 7.324,80 tl
Sumeyye_g Feyzakaan ben ayrıldım 32 de izne doğum raporun süresi bitikten sonra yatırıyorlar öyle demişlerdi
Ceren92 sukranaslier nette bunun hesaplmana yontemi var 3 ay boyuncaki brutu toplayip 90a boluyorsun onunda 3te 2si kadar yani 2300 fln alirsin tahminen ama tam hesaplamayi nette yapabilirsin
Ceren92 Para illa toplu yataxak diye birsey yok aydan aya da alinabilir kurumundaki ik bunu her ay onayladiginda.
Ceren92 Ben 37 ye uzattim ve 37de ciktim suan isten yeni mart nisan mayis haziran 2.hafta 112 gun maas yatacak ve parca parca mart sonu ptt den alacagim bakalim
Liya_ sukranaslier sizin maaşınıza %12 zam eklendiğinde maaşınız 3.450 tl iken zamla beraber toplam brüt ücretiniz 3864 tl yapar. İzin sonrası alacağınız ücret 9.835,64 oluyor. Süt parası hariç
Fdle Emine7 varım canım buraya çok fazla girmiyorum artık çok şükür bebeğim de bende iyiyiz 1 aylık oldu bebişim :)
DilanDag Feyzakaan bende bir senedir aynı yerde çalışıyorum ama okadar uzun süre kalmayı düşünmüyorum ilk gebeliğim olduğu için beşinci ayda birakcam şuan dokuz haftaligiz yinede herhangi bir para talep edebiliyor muyum??