Güvenilir ,dengeli ve tutarli bulmuyorum hiç birseyini. Kaç yaşında insanlar bir diğer sayfa hba ile oturup konuşamıyorlar hikaye üzerinden birbirine saldırıyorlar , sırf birbirlerine muhalefet doğruyu söyleyenleri de engelleyip yorumları siliyorlar. Reklâmlar desen güvenilirlik bırakmıyor, rüzgar nereden eserse o yone dönüyorlar hiç bir tutarlılık görmedim takibi de bıraktım hiç gereği yok.