Şimdi bi çok kişiden linç yicem belki ama söylemeden edemicem. Tabi ki hepimiz bebeğimiz için her şeyin en güzeli en doğalı en masumu olsun istiyoruz ama bi de şöyle düşünün biz mustela’yla büyümedikte hasta mı olduk? Ya da durumu olmayan aileler mustela alamıyorlar en ucuzu hangisiyse onu tercih etmek durumunda kalıyorlar onların çocukları sağlıksız mı oluyor, hasta mı oluyor? Bence böyle didik didik incelersek işin içinden çıkamayız hem fiyatı uygun hem de sağlıklı olanı tercih etmek benim düşüncem. Şahsen ben sebamed düşünüyorum çok şükür durumumuzda iyi ama sakınan göze çöp batar düşüncesindeyim. Kusurum, hatam, yanlış bi cümlem olduysa affola ♥️