perihankrkya Aydan aya randevumuz var ve perşembe günü gidicez doktora perşembeye kadar nasıl dayanicam ben kızlar ben gibi olan var mı sabırsız anne😂 (16+4)cinsiyet ı de öğrenicez heyecanlıyım 🤣 ve nerede oturyosunuz kızlar balıkesir de oturan var mı 😊
MzyynSrctn perihankrkya ben ben ben çok özlüyorum aydan aya gidiyorum bende ctesi gidicem 21+4 olcaz ctesi. Kucağımıza almadan özlemek 🥰
Dkktlbsra perihankrkya bende senin gbiydim 😬 şimdi 36 haftalık olduk zaman çabuk geçiyo kontroller artık sıklaştı her hafta gidicem 😊
yonca90 perihankrkya sizi çok iyi anlıyorum 🙏🏻 Bebek büyüdükçe bu hissiyat daha çok geliyor insana. Bizim rutin randevularımız 3 hafta da birdi. Ben keşke 2 hafta da gidip görsek keşke hafta da 1 görsek diye gezinip duruyordum şuursuz bir davranış yapıyormuşum meğer. Bebeğiniz ve siz sağlıklı olun ayda 1 görün 😊 bir sürü problem yaşıyorum şuan ve 1 haftada 2 kez gittim geçen hafta mesela ve son derece can sıkıcı durumlarla.. O yüzden içinizi ferah tutun özleyin ayda 1 gün bebeğinizi 🙏🏻 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️
Nursen977 perihankrkya 11+6 oldum 2 haftada bir çağrırdı bu sefer ikili test için 3 hafta sonrasına gün verdi Zaman geçmiyor 🤦🏼♀️ Millet 11 inci haftada cinsiyetini öğrendim yazıyor deli olucam meraktan
MzyynSrctn perihankrkya kucağımıza sağlıkla alabilmek için dua edicez 🙏 özleyerek geçiricez ama insan doğunca da uyurken özlüyormuş arkadaşlarım öyle diyo 🥰 anneliğin içinde sabır da var sabretcez napalım 🙏
perihankrkya yonca90 amin inşallah kuzum bebislerimiz iyi olsunda aydan ayı geç doğuma kadar bilr görmesek bile dayanırız biz kadınlar 😊
perihankrkya Nursen977 ben 12 hafta da erkek gibi ama tam emin değilim demişti doktorum figer kontrolde belli olur demişti perşembe günü 17 haftalık olucam ve ben daha ogrenemedim kuzum😊😂sabret kuzum
minikgunesim perihankrkya ben çok özlüyordum yeni olduğu için mi bilmiyorum detaylıda resmini aldığımdan beri çocuğu karnımda değilde resmine baka baka seviyorum sanki karşımda sıpam 🥰🥰
Mucizeye_yolculuk Bende sizin gibi çok özleyenlerdenim kızlar 😍 yavru kuşum benim 19+3 olduk biz 2 haftada bir gidiyoruz kontrollere iyi oluyor ama bazen keşke her hafta gitsek diye düşünmüyor değilim 🤓
Snmdnz perihankrkya 2 haftadir gormuyorum arada esime naz yapiyorum bebegi gormek istiyosan acik acik soyle diyor bana😂
Snmdnz perihankrkya bende 40gun arayla gidiyorum domtorum oyle cagirdi ama iste anne olunca oyle oluyor 😊
Hasderluna perihankrkya bir de doktora gidince zaman daha çabuk geçiyor sanki 😄 kontrollerim iki haftada bire düşse de hızlı hızlı geçse 😄😄
Gizem3410 perihankrkya bizde artık iki haftada bire düştü kontroller ama zor sabrediyorum benimde perşembe kontrolüm var nasıl geçecek 3 gün diye düşünüyorum 33 haftalığız doğumda yaklaşıyor stres çokk🙄🙄
perihankrkya Gizem3410 ayy bizde görürüz inşallah o haftaları ayları 😊ben perşembe günü 4 aylık olucam inşallah ALLAH ım izin verirse ama hemen doğursam diyorum öpe öpe sevsem diyorum ya😙😊