DiplomaliEvHanimi Kizlar bugun test yaptim 14.gunu ignenin adetim 27sinde. Carsamba 26subatta kan vetcektim normalde ignenin 16.gununyani. Ama bugn doğum günüm heveslendim yaptim bi bakarmisiniz 15dakka sonra bu cikti normlde pencereye kaldirdigimda ayri normlde ayri cikio ama🙄😢 umutlanmak istemiyom ama 😢 https://imgyukle.com/i/nvIYK6 https://imgyukle.com/i/nvIObh
Kbrahrl DiplomaliEvHanimi benimde böyleydi canım 🙊 betamda o gün 13 çıkmıştı şimdi 20 haftalığız ☺️ İnşallah hamilesindir sende ☺️
Cgdmbln Silik bi çizgi var gibi sanki ama emin ol canım iyice Rabbim en kısa zamanda nasip eder inşallah 🙏🙏🦋
Tugceecikk DiplomaliEvHanimi oo az kalmış canım hadi hayırlısı doğum günün kutlu olsun bu arada inş tez vakitte güzel haberini alırsın bi kez daha kutlarsnz yeni hayatının başlangıcı olsn inş 😘😘😘❤️
DiplomaliEvHanimi Tugceecikk ins canim sizce gorunuyomu tam 15dakka sonra baktim. Ve suan dizimde duruyo norml oturuken bile bakiyom gorunuyo isiga tutmadan 🙄
Tugceecikk DiplomaliEvHanimi bengördüm yani hayalet çizgi bembeyaz değil o kesin de bu tarz kitlerde negatifi pozitif gösteren çok oldu burda yokturda çıkmştır hani bilemedm o yüzden kararsızım :/ inş vardır
Tugceecikk DiplomaliEvHanimi inş kuzum inş yeni yerleşmiş olablr çarşamba günü hayırlı haberlerin olsun
imrangulll Benim ovulasyonda yumurtlama gördükten 11. Gün sonra testte çıkmıştı. Bence özele gidebiliyorsanız kan testi verin varsa artık çıkar 14 gün olmuş çünkü