Ben de her gün yumurta tüketmeye ozen gösteriyorum kaşar peyniri, süt, domates,salatalık,yeşillik, canım çekince sucuk,sosis de yiyorum nolucak güzel pisirdikten sonra bu kadar sakınmak da saçma bence doktorum da zaten istediğin her şeyi çiğ olmadığı sürece tüketebilirsin kararınca dedi. Yani bence yiyin gari 🤗🤗😁