Bsrlmnemr Gloria13 aynen canım hissetmeye başladığım zaman rahatlıcam galiba. Gerçi o zamanda aman neden hareket etmedi derim. Ne zaman hissettiniz hareketleri
Gloria13 Bsrlmnemr ben hareketlerini 16. Haftamda net olarak hissediyordum sanırım benim erken başladı çünkü internette genelde 20 den sonra yazıyor
Busez663 Bsrlmnemr doktorların bunu sorun edeceğini sanmıyorum canım sonuçta parasını ödeyip muayene olmak istiyorsun bunda acayip bişey yok streste iyi değil çünkü
Yagmur2020 Bsrlmnemr 33+5 terim hala aynıyım sürekli endişe korku halindeydim:((( Daha önce de bir kaybım yoktu Annelik zormuş