Kızlar herkese öncelikle günaydın. 10+6 haftalık hamileyim sabah uyandığımdan beri çok mutsuzum nedense içimde bir sıkıntı var. Daha önce 7 haftalıkken kayıp yaşamıştım onun sebebi ile bu gebeliğimde de diken üzerinde yaşıyorum. Ama mide bulantım çok hafifte olsa var heralde bişi olsa mide bulantım kesilirdi diye düşünüyorum. Bunu buraya neden yazdım onuda çok bilmiyorum. Çevremde kimse söylesem anlamıyor beni, yaşayan anlıyor bir tek