kitapkurdu Tumurcuq benim oğlum 28+2de 38cm ve 1450 gramdı. Doktorum gelişimi önde dedi o yüzden kilosu biraz fazla çıkma. Ama sizinki normal bence 🤷🏻♀️
Tumurcuq Xanum vala men özum bakda oluram ama hekimim rayonda cunki mamamgilde qalcam doganan sora oncun elə birdefely hekimide orda tutum...Agsu rayonunda..cox cox gozel savvadi hekmdi...
Mmbk Xanum canım benim 28 haftalıkken 900 gramdı 30 haftalık oldum 1350 gram olmuş kuruyemiş ve meyve çok tüketiyorum soda içtim ve kahvaltıda peyniri ve yumurtayı mutlaka yiyorum 2 haftada 450 gram almış
Tumurcuq Mmbk 😍 ne guzel canim inşAllah salikla dogur..ama soda medi onu bilmrem😁 siz neye dersz sodani basqa bir anlatim yolu varmi onun
UraSsmom Tumurcuq Normal bence ben bugün tam 29 haftalık oldum 1300 çıktı kilosu iyi mi dedim çok güzel dedi doktorum ne çok ne az dedi
MrsCakmaktas Tumurcuq o zaman doktor skntili. Size boyu kilosu ve vucut orantisiyla alakali ayrintili bilgi vermesi gerekir. Haftasiyla uyumlu mu? Hafta olarak ileri veya geri mi bunlar cok onemli