Ada SinemErylmaz benim bir saatlik sonucum 206 idi şuandada 140 160 çıkıyor ama ben daha 4 gündür falan diyet yapıyorum
SinemErylmaz Ada cnm ozaman ben şeker yüklemesi yaptırdım 1 saat sonraki sonuç 187 çıktı doktorum biraz fazla dedi 150 altında olması gerekiyor dedi ozaman dahiliyeciye gittim bir sorun için ona gösterdim diyet demedi bol yürüyüş yediğine dikkat et dedi zaten sadece 8 kilo aldım ben 7.aydayım baktım boy var herhalde ondan belli olmuyor 🤣🤣🤣
Ozlemr SinemErylmaz 187 e doktor normal mi dedi? Benim 117 çıktı. Doktor yine de buna güvenip çok yeme dikkat et dedi.
SinemErylmaz Ozlemr cnm ozaman ben şeker yüklemesi yaptırdım 1 saat sonraki sonuç 187 çıktı doktorum biraz fazla dedi 150 altında olması gerekiyor dedi ozaman dahiliyeciye gittim bir sorun için ona gösterdim diyet demedi bol yürüyüş yediğine dikkat et dedi zaten sadece 8 kilo aldım ben 7.aydayım baktım boy var herhalde ondan belli olmuyor 🤣🤣
Rabiamehmet Benim 1 saat tokluk şekerm 80ve87 arasında sürekli. 3hafta tskip yaptık,cok şükür yükselme olmadı. Önerebileceğim bol bulgur plavı, yoğurt,ıspanak yiorum
Serdogrul tugbacelik aynı durumu yasadım o kadar strese girmiştim ki doktor stresin de şekere etkisi çok büyük demişti. Ama senı cok iyi anlıyorum ne yıyecegım diyr hep kara kara dusundum. Benım dıyetlede dusmemıstı ve insilün kullandım doguma kadar. Sımdı çok sukur oglumda bende cok saglıklıyız
Begumerva Ada insallah canm....diyetisyen liste verdi sabah 1 yumurta biraz peynir zeytin 3 dilim ekmek..ara ogunlerim var gunde 3 tane ondada meyve sut yada yogurt cig findk oglen ve aksam yemegimde corba sebze yemegi 2 kofte kadar et tavuk veya balik salata ve 2 ser dilim tam bugday ekmegi
Kedilianne Begumerva benim de aynı o et kısmı çok az değil mi ya bizim için 🤔. Sanırım hepsi aynı hepimiz hemen hemen aynı diyeti yapıyoruz. Ne bileyim ben 1 tabak balık ya da köfte yiyordum mesela. Of oof yane 😶
Ada tugbacelik evet canım pazartesi ye kadar ölçücem pazartesi düşğk dozda bi insülin başlayalım dedi dr tam sınırda çünki bebek kilo aldıkça bu değerler artacak dedi riske girmeyelim dedik nasıl devam edicem bilmiyorum varmı acaba insülin kullanan
Oglununannesi tugbacelik canım sağlık ocağında baktır evde baktıysan şeker aleti yanlış ölçebiliyor ben babamın aletiyle baktım tokluk 197 çıktı hastanede baktırdım aynı anda 83 çıktı arada dağlar kadar fark var ikiside aynı zaman diliminde yapıldı
MerveYeilyurtahin Kızlar bende aynı sorunu yaşıyorum. İnsülin kullanıyorum diyete de devam tabi. Gerçekten hamilelikte diyet çok zor. Açlığım her zaman 90-95 arası tokluğumda en fazla 150 vs oluyo. Evde sürekli ölçüm yapıyorum. Ağırlık olarak 140ın altındayım. Yinede bişeyler yemeye çok korkuyorum. Ne yicem diye düşünmekten çok sıkıldım 😊 hiç mi bişe yiyemicez ya. Canım özellikle dondurma çok istiyo 😔 nasıl olacak bilmiyorum ve daha 25 haftalık hamileyim.
Ada MerveYeilyurtahin canım insülini günde kaç kere kullanıyorsun birde koldanmı yapıyosun pazartesi bende başlıcam tedirginim 😔😔
MerveYeilyurtahin Ada aynı benim gibisin canım. Doktorum en başta aşırı yüksek değil dedi ama bebek büyüdükçe değerin artar kontrol altına alalım dedi. Önce bi süre ölçüm sonra insülin başlanıyo. İlk sadece akşamları kullanıyodum. Tokluk 1. saatim bazen 140ın üzerine çıktığı için sabahta kullanmamı istedi.
MerveYeilyurtahin Ada tedirgin olma canım tedirginlik bi durum yok. Aksine şekeri düzenliyo. Önce zaten en düşükle başlıyosun 4 le. Sabah açlık ölçüyorum eğer 92nin altı değilse her akşam 2 basamak artır dedi doktorum. Örneğin bu sabah 93 se akşama insülini 6 olarak vuruyoruz. Ben günde 2 defa vuruluyorum sabah standart hep 4 te hiç değişmiyo. Bide akşam. Evet koldan yapıyorum kol ve bacak dedi doktorum. Acımıyo hissetmiyosun bile.
Ada MerveYeilyurtahin şuan çok katı bi diyetteyim insülin kullanırkende bu kadar katımı devam ediyorsun meyve bile yiyemiyorum korludan çıkıcak diye
MerveYeilyurtahin Ada maalesef katı. Evet çoğu meyvede yasak. Doktorum canının çektiğinden azcık yiyebilirsin dedi. Azda olsa yiyorum. Ama eğer fazla yediğimi düşünürsem muhakkak yürüyüşe çıkıyorum. Yürümek çok iyi geliyo. Evdeysen eğer yemek yedikten sonra hemen yatmamaya çalış. Ben yemekten sonra temiz olan yeri bile temizliyorum hareket olsun diye. Benim gibi olanların diyetini merak ediyorum benim doktor katı biraz. Diyetini paylaşır mısın benimle doktora gittikten sonra. Bakalım senide kısıtlayacak mı çok
Ada MerveYeilyurtahin benim direk bi diyetim yok canım 4 yıl önce şeker sorunu yaşamıştım ozaman ki gibiyim 3 araöğün 3 anaöğün yemeyeceklerimi biliyorum meyvenin yanında mutlaka cevzi badem yada süt ürünü tüketiyorum bu arada hangi hastaneye gidiyosun