Pelin877809 Kızlar test alcam. Eczane 5 tanesine 30 tl dedi. İnternette 30 tanesi 30 tl. Eşim internetten alma böyle şeyleri diyor. Bozuk mu internetten aldıklarınız. Birde regliden kaç gün sonra kullanmaya başlayayım?
Bus_ak18 Pelin877809 n11den laboquicl aldım hiçbi sıkıntı çıkmadı ve şuan gebeyim test sayesinde de öğrendim. Eczanede kdv vs. Üstüne kârını koyup satıyolar. Aynı malzemeyi alıp size 5 10 katı paraya satıyolar. Eşinizi dinlemeyn
svmlanne Pelin877809 birgebeningunlugu İnstagram adresi yardımcı da oluyor Ebru abla yanılma payı yok tavsiye ederim
Bebekanne Pelin877809 @Birgebeningunlugu tavsiye ederim bende onun sayesinde hamile kaldım güvenilir 👍💜
Haree Pelin877809 bir gebenin günlüğünden aldım 2 gebelik testi ve 30 test 60 tl civarıydı. Bence bunları kullanabilirsin tereddüt etme bence güvenilir en azından
DuhaninAnnesi Bus_ak18 kuzum şunlara bi bakar mısın kafam karıştı dün biraz koyuydu hatta aldığım kişi koyulaşmaya başlamış degerlendir demişti. Bugün yaptım dünden daha silik koyulaşması gerekirken siliklesme olması normal mi? Henüz yumurtlama olmamış dimi? 🤔 https://imgyukle.com/i/n2xG5x
SabriyeCan Merhaba bende obğlasyon testi yapmaya başladım ama hiç koyulaşmadı hep ikinci çizgi silik görünüyor 🙄🙄 https://i.imgyukle.com/2020/02/24/nvJOZU.jpg https://i.imgyukle.com/2020/02/24/nvJLxj.jpg
ayse1205 SabriyeCan meraba canım ya benimde testlerim hep silik çıkıyo 11. Testi yapcam bugün hala silik senin ne zaman koyulaşmaya başladı acaba
Kizimmmm SabriyeCan kaç günde bir regl oluyosunuz? Herkesin yumurtlama tarihi aynı dgldir. Reglin 21. 22. 23. Gününde bile yumurtlayanlar var.
Duyguderyaa SabriyeCan https://imgyukle.com/i/nva37U benimde aynı seninle kasıklarımda agrı be batma var suan bugğm yaptım nasıl olması gerekiyor ki ikinci çizginin eczacı bana çift çizgi görmen yeterli değerlendir demişti
Haree SabriyeCan kaç günde bir oluyorsunuz adet? Beklenen adet tarihinden 14. Günü genelde oluyor ovulasyon.2. Test daha belirgin yine değerlendirebilirsiniz. Yapmaya devam edin o daha da belirgin olacak.
SabriyeCan Kizimmmm 28 günde bir regl oluyorum reglim düzenliydi benim 14 Ocak’ta kürtaj oldum ve ilk adetim 10 şubattaydı 🙄🙄
SabriyeCan Duyguderyaa bende nasıl olması gerektiğini çözemedim ki bazıları çift çizgi görmen yeterli diyor bazıları da gün geçtikçe koyulaşıyor ve yumurtlama gününde koyu hale geliyor diyor 🙄🙄🙄
Kizimmmm SabriyeCan 28 günde oluyorsanız 14. Gün yumurtlama. Ama yine de geç yumurtluyo olabilirsiniz. T cizgisi c çizgisi ile aynı koyulukta ya da c den daha koyu olcak. Koyu rengi yakaladginiz zaman siliklesinceye kdr gün aşırı değerlendirin .
Duyguderyaa SabriyeCan valla anlayamadım ilk defa yaptıgım için hiç blmiyorum ama eczacı öyle dedi bilemiyorummm
sinber SabriyeCan c de olan çizgi kadar ve ondan daha koyu olduğunda yumurtlama başlamış oluyor ertesi gün silikleştiğinde çatlamış oluyor canım koyulaşmaya başladığında ve en silik haline gelene kadar değerlendirmen gerekiyor
Nuriay SabriyeCan her kesin yumurtlamasi 14 cu gun olacak diye bisey yok bazilarinda 16 bazilarinda 18 hatta 20 ci gun bile yumurtlama goren var o yuzden uzulmenize hic gerek yok testinizi yapmaya devam edin