Gunesimmm ben iki gün önce üç günlük yeğenimi kaybettim ondan sonra bu oda süslemesi fotoğrafcı işlerini gereksiz gördüm önemsemiyorum yani çocuğum sağlıklı olsun yeter.. İkram vs yapıcam inşaallah ama abartmayı düşünmüyorum. Fotoğraf çekimi de bulursam arkadaşımdan makinasını ödünç alıcam bulamazsam telefonlar prof gibi çekiyor. Yani çocuğum sağlıklı hayırlı olsun da.. dünyalık şeyleri görmezden gelicem. Neslihan hanım için gidiyorum ben de oraya iki hafta önceden randevu alıyorum değiştirmeyi düşünmüyorum şuanlık