Huriye3509 Eebbrruu aynen 35+6 olduk biz melegimle ama bu zamana kadar sadece 1 cay bardagi kadar icmisimdir
kfulya1905 Eebbrruu bende içiyorum canım evet özelliklede hamiş annelerin son ayda bacak kasılmalarını engelliyormuş
ArifeMuratt Bende devamlı maden suyu içiyorum sadece mide yanmasını engelliyo. Krampa iyi geldiğini sanmıyorum uyurken bacagıma kramp giriyo hep 😌 33. Haftadayım