Retina Eebbrruu benim sürekli var olması daha kötü değilmi. Hareket edince daha çok oluyor bugun fazla hareket etmediysen olmamıştır
Selinkrkc Eebbrruu faydalımı değilmi tam bilmiyorum ama sonlara doğtu hergün bitane şart ve bazen günde iki tanr bile tükettiğim oluyor😂
Selinkrkc Eebbrruu rahatsız olunca insan kötü oluyor gerçi ödemimde yok hiç çok şükür sanırım onada iyi geliyor 38+3 haftalığım😍
Retina Eebbrruu yok hiç ağrım olmadı.pubik kısmı ağrıyo bazen doktorda normal dedi bebek baş aşağı duruyor muhtemelen baskı yapıyodur.