Eslim1906 bulanti vs hic birsey yasamayan anneler varmi benim mide yanmam vardi oda gitti tedirginim😔
Aye-zcanKlal Eslim1906 benim de şükür hiç bulantım yok ama sadece çok yemek yiyemiyorum sadece saçma bir şekilde sadece baş ağrısı çekiyorum 😊
Hazalk92 Eslim1906 bazilarin hamileligi oyle canim benim 5. Haftada başladı 15 haftaligim biraz iyiyim 🙂 , sen kaç haftalıksın zaten bisey olsa bebeğe allah korusun kan vs gelir canim
SibelGeres Eslim1906 Eslim1906 bende 8+3 günümdeyim bendede belirtilerim tamamen gidince tedirgin oldum ama vücut hamilelige alisana kadarmis alisinca belirtiler gidiyormus...
deletedmom211 Korkma canım bende çok korkuyordum ama korkma ben şuan 13+4 günlüğüm ve hiç bir belirtim yok yani sadece mide yanması ve iştahsızlık vardı şuan açıldı 😀
FundaBal Ne mide bulantısı ne aşerme ne ağrı ne sızı hiç bir şikayetim olmadı nazar değmesin ilkinde de şu anda da hamileliklerim kolay geçiyor allaha şükür ama ilk doğum normal oldu ama tam oldu 😩 çok sancı çektim
Yazgulk FundaBal aynen benmde ne mide bulantisi ne aserme hic bisi yok ayni eski aliskabliklarim devam ediyor ama ara ara kahverengi lekelenmelerim oliyor korkutuyo beni 😞
Ceydazgl FundaBal çol şanslısınız maşallah,benim ilk gebeliğim bulantı kusma ne zormuş yaşamaktan soğuyor insan🙈
Zs18 ben de hiç yaşamadım çok şükür doktorum hep bi daha ki hafta başlar bulantıların dediydi ama olmadı çok nadir istifram olduydu o kadar şuan sadece mide yanmam var
Pinaryyim Hiç yaşamıyodum çok güzel gidiyordu 14haftalık oldum şuan cok midem bulanıyor ne yesem cıkarıyorum
AyeglnlAkgn Eslim1906 benmde hiç mide bulantım kusmam aşermem falan olmadı çok şükür şu an 19+2 olduk
scl Benim ilk haftalar 4 gün sürdü bulantım kusmam ne yediysem çıktı. Ama bu sıralar iyiyiz 8+6 olduk bizde. acayipte iştahım açıldı 🙈