Arkadaslar ilk dogumumda sancilari hissetmiyordum ve acikligim ilerlemedigi icin sezaryen olmustum. Suyum geldi yatisim yapildi. Aciklik 1 cm ve sancilari ara ara hissediyorum. Sizlerden saglicakla dogumu gerceklestirmek bebegimi saglicakla kucagima alabilmek icin dua istiyorum. Hamilelerin dualari kabul olur derler. Simdiden hepinizden allah razı olsun...