Nurrrrr Kızlar ben 21 gün önce doğum yaptım , kendime doğumdan önce korse aldım ama korktum biraz olurmu diye ben daha önce xl bedendim ama yinede l beden aldım cünkü göbeğiniz ham oluyor Melekbutik01 diye bir sayfa ama yemin ederim ki bu bir reklam değil , cok ceşit korse var ama ben latex aldım üstelik indirimdeydi 160 tlye aldım yeminle azcık göbeğim kalmış ama sarkmış değil şişlik olarak 20 gün daha takıcam insallah belki daha fazla cünkü hem belimi tutuyor hemde sarkmaları topladım benden sizlere tavsiye olsun kızlar biraz pahalı gelebilir ama ileride cok kulanıcaksınız bir kere alın temiz olsun 👍🏻 Hayırlı sağlıklı doğumlarınız olsun İnsallah güzell Anneler ❤️
Tatlis Nurrrrr ben hamile değilken korse kullandığında midem mahvoldu..reflum var galiba...siz nasıl kullanıyorsunuz yahu
Yubu Bnde o sayfayı gördüm ama guvenlimi emin olamadım yumana korse mi.ne orayla melekbutik arasında kaldm
Nurrrrr Yubu kız valla bak beddua bile yemeye razıyım sizin icin diyorum inanın bana dua edicen ben m beden almayı simdi düşünüyorum ama pahalı biraz zaten yamunada 200 den başlıyor belki daha fazla
Nurrrrr Mslm olur canım atarım eğer istersen kendi taktığımı yarın gündüz cekip atayım https://hizliresim.com/LGoY6Z
Mslm Nurrrrr olabilir canım 😇 ben de İnternetten araştırdım da amazon da bunlardan çok var di iyi değil mi acaba şu kancaları takmak zor mu olur diye düşünmüştüm söylediğine göre baya kullanışlı heralde
Gunay_18 Nurrrrr benim bunun atletli olanı var oturunca kıvrılarak yukarı çıkıyor bundada böyle bişey oluyor mu
Nurrrrr Mslm yok baya kullanışlı canım birde sürekli takabilirsin mesela doğumdan daha sonralarda temizlik yaparken belini tutsun diye bile takabilirsin kenarlarında plastik demir var şekil verici hiç acıtmıyor ben gece yatabiliyorum bile
Nurrrrr Gunay_18 yok canım bu benim aldığım korse kenarlarında plastik demirleri var şekil veriyor vücuduna hiç oynamıyor kendi atletinin üstüne takıyorsun hemde terletiyor atletinde o teri cekiyor valla bana dua ediceksiniz ben 2.yi almak istiyorum simdi m bedenini ama pahalı biraz o yüzden artık l ile idare etcem ama o bile bol geliyor bana
Arzuasil canim atletlimi yoksa sadece belden mi birde dogumun sezeryanmi normalmi oldu dikislerden dolayi soruyorum hemen kullanabildinzmi
Nurrrrr Arzuasil yok canım mideden kalça kemiğine kadar hem tokluk hisside veriyor ekmek yiyemiyorsun fazlaca su içemediğin icin göbeğinde ödem yapmıyor benimki normal doğum oldu. Canım oğlumda umursamadım göbeğim löp kaldı ama göbeğim gitsin diye o kadar para verdim buna gerçekten içimde ukteydi şimdi göbeğim yok denecek kadar az 🤩
Mslm Nurrrrr ha anladım canım olmaz sa amozonda gördüğümun birini alayım Türkiyede olsam aynısı ismarlardim Üst bedenin kaç canım L aldım demişsin ben de mi L alsam 42-44 faln giyiyorum normlade
Smyrsrht Nurrrrr şimdi ben hamileyim hamilelikten önce 42 beden kullanıyordum ama şimdi ne kadar kilo alacağımı bilmiyorum ki bedenine nasıl karar verecem 🤷🏻♀️
Arzuasil Nurrrrr senin adina sevindim😊 bende gecen sene ogluma dogum yaptm sezeryandi bende umursamadim kendimi hep alicam alicam dedm jaldi baya gobegm kaldi smdi bu dogumdan sonra nasipse hemen dusunyrm kullnmayi sezeryan dikisleri icin sorun olurmu diye sormak istedim
Nevink Bende yamunadan almak istedim bedene karar veremedim onlarda veremedi kaldi cok uzuldum hamilelik oncesi xl giyiyordum suan alti aylik olmak uzereyiz dogumda son kilom ne olur l beden alsam olurmu bilemedim 🤷♀️