Sareninannesi @mervebalandi28 ay aynen yaa hiç bitmeyen bi tuvalet 😂😂harketleri nasıl acaba eskiye göre azalma varmı
NesrinDefne mervebalandi28 Haftası önde olan aranızdan ben varım galiba 39+1deyim son 6 gün olarak gözüküyor 😂 2-3 gün önce bi sancı tuttu geçmeyince apar topar hastaneye gittik doktor doğuma yakınsın normal herşeyin dedi eve gönderdi. O günden beri bebeğin başını bacaklarımın arasında hissediyorum böyle hık desem doğacak gibi 😂 İyice stres yapmaya başladım yakında doğururum gibi hissediyorum 6 günü beklemeyecek galiba benim kız 😂
Zbydyrz mervebalandi28 benimde 25 temmuz son adet tarihim haftaya kontrolüm ben 18 Nisa’n istiyorum bakalım doktorum ne gün verecek 🤩 heyecan dorukta 💕
Ozge91 Bizimse 37 hafta ama bir hafta önde çıkıyor ultrason da artık gelsin prensesi bekliyoruz heyecan korkuyla şuanda normal Doğum bekliyoruz ama vajinusmus hastasıyım inşallah bi sıkıntı çıkmaz bana da dua edin 🙏hastalığımı yenerim belki🙏
Organik89 Ozge91 merhaba doğum yaptiniz sanirim nasildi doğum normalmi yaptiniz cok merak ediyorum ve hastaligi yendinizmi anlatirsaniz çok sevinirim
AyeglnlAkgn Sareninannesi benimde 30 haftada doğum pozisyonu almıştı hep başı aşağıdaydı ama bi baskıl yok şükür be hala da çalışıyprum az az doktor hatta pazartesi açılma varmı die baktı bişey yoktu bakalım ne olcak
Sareninannesi @AyeglnlAkgn benim 32 de doğum pozisyonu aldı o zamanlar bendede pek bişi yoktu ama demekki bebiş kilo aldıkca baskı artıyo suan 37 olduk arada baskımız artıyo sadece bugünlerde daha az hareket eder oldu saglıkla kavusuruz inşaAllah hepimiz yavrularımıza 😇
AyeglnlAkgn Sareninannesi amin inşallah tabi arada baskı oluyo hayırlısıyla bitirseydik bakalım sağlıklı olsunlarda artık az daha dayancqz ağrılara baskılara
GoncaPoyraz mervebalandi28 benimde ayni gün doğuma alicak doktorum 18 nisan sabaha karsi 8.30 da allah yardımcımız olsun az kaldi rabbim sag saglim elimize almayi nasip etsin yawrumuzu bende bir turlu karar veremedim kızımda spinal olmustum simdi düşünüyorum Oğlum olcak genel anestezi mi yoksa spinal mi olsam diye🤔
mervebalandi28 GoncaPoyraz nasil cnm spunali dusunuyorum bendee ama heyecan yaparim bilmiorum bende genel olmustum narkoz kotu oksuruk gelio o an kotu bilmiorum yani
GoncaPoyraz mervebalandi28 evet safradan ameliyatta gecirdim ben oksuruk berbat bisey bogazlarim cok kotu olmustum gunlerce tikandim onun icin kararsiz kaldim kizimda spinal olmustum en azından ilk bas agri olmuyor uyusma gecene kadar bebegimi emziririm diyorum bakalim doktorumlada konusucam yarin kontrolum var
asyamerve mervebalandi28 yaaaa benim de son adet tarihim 25 temmuz ama doktor doğumuma Nisan sonu ya da mayıs başı dedi. Babası çalışıyor hocam bi tarih verebilir misiniz uçak bileti alcaz Doğuma yakın gelcek dedim o zaman babası 25 Nisanda filan burda olsun dedi. Benim neden daha geç normal mi bekliyor o yüzden mi acaba bir şey de demedi. Ben de Doğum tarihini netleştirmek isterdim
mervebalandi28 asyamerve ama banada mayiis 1 nisan sonu dendi 40 haftaya gore sezeryn oldugum icin 38. Haftada aliorlar cnm
anneninbiri Arkadaşlar bugün kontrolm vardı 38 haftalık 3300kg yarın sezeryana giriyrum suyu azalmış bebek sıkıntıya girer dedi doktorumuz sezeryan hiç istemiyordum ama yapck bir şey yok şartlar bunu gösterdi dua edin 🙏
TBsra anneninbiri Allah yardımcın olsun canım rabbim sağ salim kucağına almayı nasib etsin inşallah Ama doktorunuz neden sezeryan dedi ki suni sancı önermedi mi
anneninbiri TBsra hiç açılma yok rahim ağzı bile kapalı dedi o yüzden sezaryen dedi bişeyi fazla zorlamamak lazım nasip