Balkizim61 Bende 36+5 hamileligim 20. Nisan diye hesaplandi bakalimne zaman gelmeyi düsünüyor kizimiz ☺🙈👧🏻 Son günlerde evde calismayarsk gecmiyor yaa 🙈
Balkizim61 zynpgk Bizimde gecenki kontrolde 2 hafta önce 2300 kg du Minyon bi kiziniz olcak kilosu normal degerlerde dedi ama doktor. Sizde endise etmeyin ☺ Normal olucaksa zaten daha az zorlaniriz insallah 🙈
anneninbiri 10 Nisan Doğum tarihi normali bekliyoruz ama çok sıkıldım bugün ellerim şişmiş plates filn yapıyrum artk gelsin diye bakalım nolcak ağrı sancı hiçbişey yok nolcaksa olsa artk korkuyorum hemde oğluma kavuşmak için sabırsızlanıyorum 🙈
mervebalandi28 Emos2424 dort yasinda oglym onu sezeryan dogurdum cnm suyum gelmisti acilmam yoktu acil alindim 😊
Sareninannesi @AyeglnlAkgn bizim kısce kanala baya girmiş bazen yürürken bile zorlanıyorum sizdede varmı böyle şeyler acaba hafta olarak aynıyızda
mervebalandi28 Sareninannesi aynen cnm tersti donmus butun gunum tuvalette gecio sanki cisim hic bitmiyo 😵😵😵
AyeglnlAkgn Sareninannesi benimde 30 haftada doğum pozisyonu almıştı hep başı aşağıdaydı ama bi baskıl yok şükür be hala da çalışıyprum az az doktor hatta pazartesi açılma varmı die baktı bişey yoktu bakalım ne olcak
Cancan MasalSara çatı muayenesinde canınız yandı mı ben de haftaya muayene olucam. 37+2 deyim. Normal Doğum istiyorum inşallah sağlıkla bir avazda kucağımıza alırız hepimiz 🤲🏻🤱🏻
mervebalandi28 Cancan ahhh o catalll sifirr santimmm suyum geldi iki kere bindim ona gene sifir santim dokotor alin sunu sezeryana dedi 😂
MasalSara Cancan çok degil kendini ne kadar rahat bırakırsan o kadar rahat oluyor çok az sürüyor zaten doktorun seni kasmaması önemli bence
Zbydyrz mervebalandi28 benimde 25 temmuz son adet tarihim haftaya kontrolüm ben 18 Nisa’n istiyorum bakalım doktorum ne gün verecek 🤩 heyecan dorukta 💕
asyamerve mervebalandi28 yaaaa benim de son adet tarihim 25 temmuz ama doktor doğumuma Nisan sonu ya da mayıs başı dedi. Babası çalışıyor hocam bi tarih verebilir misiniz uçak bileti alcaz Doğuma yakın gelcek dedim o zaman babası 25 Nisanda filan burda olsun dedi. Benim neden daha geç normal mi bekliyor o yüzden mi acaba bir şey de demedi. Ben de Doğum tarihini netleştirmek isterdim
mervebalandi28 SerapUGR valla bilmiorum cnm ama bnmde akintim olmadigi halde dokotr iki kutu fiitil yazdi icten varmis iltahap bebege gecer diye verdi ultrasonda gormus 🙄distan yok akintin icten var dedi kullandm gecti allaha sukur
SerapUGR mervebalandi28 geçmiş olsun canım doktor görmüş iyiki. Sağlıkla kavuşalım yavrularımıza inşallah 🙏
MasalSara mervebalandi28 mervebalandi28 geldi geldi bunu yazdığım gece saat 5 de suyum geldi 1 re kadar bekledim sancı çektim normal olacaktı kanala inmedi sancım çoktu 8 cm açıldım ama kızm gelmedi kanala kalbini etkilemeye başlıyordu sezeryan oldum dünde öğleden sonra taburcu oldum çok şükür kavuştum darısı tüm annelere
mervebalandi28 Kizlarr elleriniz ayaklariniz uyusuyormu benim cok uyusuyor karincalasir gibi sisiyorlar ya sinirlere geliyomus sistigi icin ondan uyusuyomus 🙄🙄🙄😡