Ebruomer1003 Senarslanceliktas merkezde degil bu gelenler köyüne yakin yerde suanki durumu hic bilmiyorum telefonu kapalı ulaşıp sorabilcegim kimsede yok telefonun şarjı bitmiş olsa bile elektrikte yok bende bekliyorum sadece kotu bsy olmasin diye dua ediyorum