Sultee 33 haftamdayım dün bitirdim temizliği erken dediler ama zaten iki kişiyiz pislenecek bir durumda yok bende erken doğurursam endişeside var tabi, tek başıma yaptım valla göbeğimin izin verdiği kadar camlarda zorlandım sadece çünkü evim bildiğin camdan ibaret niye yaparlarki bu kadar camı 🤦♀️😄 çantası,yatağı, kendi çantam herşeyim hazır artık rahatlıkla bekleyebilirim oğluşumu 🤗