Sudeeali Hiç üzülmedim canım kendisinin hayatta heves duyacağı seveceği sevineceği( en azından başkası adına) birseyi kalmamış sanırım kendi düşüncesi saygı duyuyorum
Bu arada çok teşekkür ederim evlatlarımızı sağ Salim kavuşmak nasip olsun inşallah 🤲🏻